poniedziałek, 14 grudnia 2009

Przeciw poetom




Autor: Piotr Gajda

Jak pisałem o tym w „poście bierezinowym”, pędziłem z Torunia jak wiatr, żeby zdążyć do Łodzi. Niestety, było fizyczną nie możliwością dotrzeć także i do Sosnowca, na rozstrzygnięcie III edycji Konkursu „Przeciw Poetom” im. W. Gombrowicza. Herbert w Toruniu, Bierezin w Łodzi, Danielewska w Poznaniu, Ratoń w Olkuszu i wszystko to w jednym dniu (12 grudnia), bez mała o jednej godzinie. Stąd nie tylko ja stanąłem przed trudną sztuką wyboru. W Toruniu rozmawiałem o tym z Katarzyną Zając, która do końca zastanawiała się, dokąd pojechać – do Sosnowca czy Torunia?

Strasznie mi przykro, że w sobotę nie dane było mi odwiedzić Sosnowca. To również nie komfortowa sytuacja dla organizatorów, którzy zawsze wkładają olbrzymi wysiłek, aby kolejna edycja konkursu mogła się odbyć. Niestety, nikt jeszcze nie wymyślił sposobu na teleportację, albo na przebywanie w trzech miejscach jednocześnie. Wielka szkoda; serdeczne podziękowania dla organizatorów i jury! Naprawdę, w sobotę myślami byłem także z Wami.

Wyniki 3 edycji Konkursu „Przeciw Poetom” im. Witolda Gombrowicza, Sosnowiec 12.12.09 r.

1. nagroda Piotr Gajda, ur. 1966, Tomaszów Mazowiecki,
2. nagroda Agata Chmiel, ur. 1986, Michałowice,
3. nagroda Katarzyna Zając, ur. 1977 Ozimek.

Przyznano także trzy równorzędne wyróżnienia dla:

Dominika Dymińska, ur. 1991, Warszawa,
Łucja Dudzińska, ur. 1960, Poznań,
Wojciech Roszkowski, ur. 1974, Tykocin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz