wtorek, 17 lutego 2015

Ogromnieje przerażający grzmotyl

Marcin Świetlicki, nie z zespołem Świetliki tylko z zespołem Najprzyjemniejsi, wkrótce wyda materiał muzyczny.

Jak poinformował na profilu FB: "w tym roku, jak najszybciej, w tym półroczu, a może nawet w tym kwartale wydamy płytę. Bo materiał już jest - szereg nagrań studyjnych i jeden koncert debiutancki. Wszystko jest nagrane pięknie i trzeba coś z tym NATYCHMIAST zrobić. Płyta się będzie nazywała WZIĘLI I ZAGRALI albo inaczej. Chyba trzeba ją wydać. Lepiej natychmiast niż wcale. Już można się zapisywać na ten album. Nakład będzie bardzo limitowany, a cena przystępna. Całuski!"

A na YouTube można już posłuchać świetnego "Grzmotyla":

Skarcony w telewizji
przez Grażynę Torbicką
napiętnowany przeklęty
wychodzę na ulicę

jakże teraz mi żyć
z takim brzemieniem klątwa
pani Torbickiej ciąży
dręczy i urąga

surowa konferansjer
ze wszystkich stron wyziera
jakże gotować obiad

jakże spokojnie spać
i gdzież ja pójdę teraz
psia mać o żesz psia mać

już tłum się zbiera by mnie
u ka mie no wać

Jak mogłem tak rozgniewać
Grażynę Torbicką

straszliwsza anatema
niż by mnie wyklął biskup

wyklęty w telewizji
przez Grażynę Torbicką
nie znajdę oburzenia
już zmarnowane wszystko

feministkę i geja
już zbiera na wymioty

nad miastem ogromnieje
przerażający grzmotyl

nad miastem ogromnieje
przerażający grzmotyl

1 komentarz:

  1. po
    eta pewien co to
    nazywa się jak ro
    bal nocą w powietrzu
    grasujący
    od
    mówił przyjęcia na
    grody
    za
    nim mu ją przy
    znano

    wyśmiany
    jeszcze przed werdykt
    em
    wielce oburzony ze
    mścił się na konferansjer
    ce

    grzmotnął wiersz z na
    zwis
    ki
    em kur
    wami nie rzuca
    a tylko pseudo ironiczną
    samokrytykę za
    siewa

    brzemieniem klątwy
    ciążącej się dzieli braki
    em snu spokojne
    go
    indolencją kulinarną
    a u! a u! a u! wy
    je psu z miski

    OdpowiedzUsuń