środa, 3 marca 2010

Na wozie



Fotografia: Adam Pańczuk; Wystawę Adama Pańczuka można oglądać w warszawskiej Yours Gallery. Polecam też stronę autora: ww.adampanczuk.pl

Autor: Krzysztof Kleszcz

Dziś zakupiłem trzy czasopisma: "Teraz Rock"- normalna sprawa, comiesięczny rytuał - mam wszystkie numery, "Tygodnik Powszechny" - usłyszałem w "Trójce", że jest tu świetny wywiad z Tomaszem Budzyńskim i "Przekrój".
Skusiłem się na "Przekrój", bo na przedostatniej stronie zobaczyłem zdjęcie Adama Pańczuka. Wprost niesamowite.

Zainspirowany napisałem wiersz:


Na wozie

Tak jakby już był z prochu,
w łunie skrzepów i włókien,
w rozklekotanym wozie,
mniej wyraźny niż szpadel.

Na razie słyszy, że ziemia,
to niedźwiedź, który w barłogu
rzęzi jak silnik Ursusa,
chrapie przez sen, że go weźmie,

że jak się zbudzi to zeżre.






2 komentarze: